onsdag 19. oktober 2011

Elsker høsten :) (Fra 02.10.11 Blogg.no)

02.okt.2011 kl.20:43 iFriluftsliv
  • 2 kommentarer



  • Jeg er heldigvis en av de som ikke føler høsten som tung og mørk. Høsten er fantastisk.Hjemmekos og alt det der er en ting, men naturen og alle fargene og den friske lufta er deffinitivt en sterk kvalitet ved høsten.

    Denne helgen hadde jeg egentlig planlagt at jeg skulle vie tiden til maling av soverommet. Men onsdag kveld fikk vi en impuls- invitasjon av et vennepar om å bli med på hyttetur. Og da var det bare å pakke sekkene og ture avgårde fredag ettermiddag.
    Fjelluft og deilig mat er god sovemedisin, og vi var tidlig i seng fredag kveld.
    Lørdag våknet vi til et FANTASTISK høstvær (eller skal man si sommervær?)
    20 grader, blå himmel og sol :0) Vi nøt en deilig frokost før tursekken ble pakket, og vi la ut på tur i fjellheimen.

    Det ble en utrolig deilig tur på ca 6 timer (hvorav 40 min var matpause), og vi var oppe på 1400 m.o.h på det meste. Høstfarger, sol og masse glade turfolk i fjellet - det ble en helt nydelig dag.
    Tilbake på hytta var det oppkvikkende med en dusj, og kvelden ble avsluttet med en fortreffelig biffmiddag og kald øl. Zzzzzzzzzzz = sovemedisin... Hehe. Vi ble tidlig trøtte og natt til i dag har jeg sovet som en stein! Uthvilte, møre i beina og veldig fornøyde satte vi kursen hjemover i formiddag, slik at jeg kunne få malt litt før arbeidsuken er i gang.
    Sitter tilbake med flotte bilder, og tenker at jeg ønsker meg HYTTE :0)
    Her er noen smakebiter fra turen :)





















    God søndag :0)

    Ingen kommentarer:

    Legg inn en kommentar