lørdag 22. februar 2014

Forandring fryder....

.... sier ordtaket. Og det gjenstår å se.
Her er det nemlig store forandringer på gang.
 
Til sommeren setter vi kursen nordover og skal "prøve lykken" blandt herlige nordlendinger ;)
Jeg er fra nord, og har bodd sørpå i 13 år, så det er egentlig ikke å prøve lykken, men å vende hjem til mine røtter. Men siden jeg har med sambo og kiddo på flyttelasset, blir det jo spennende å få en helt ny hverdag i en ny by med nye mennesker rundt seg.... og ikke minst i "nytt" hus.
 
Nytt er huset i hvertfall ikke. Men en real facelift står for tur :)
Vi har nemlig kjøpt et oppussingsprosjekt fra 70 tallet. Den nydelige utsikten over havet og et romslig areal var det som lokket oss. Og nå begynner planleggingen.... :)



Dette prosjektet var en utmerket push til å blåse liv i bloggen igjen (som opprinnelig startet som en ren interiørblogg - men som skled ut i hverdag, mat og kaker etterhvert).
Nå tenker jeg at jeg skal dele litt tanker og inspirasjon i denne prosessen. For dette er jo en prosess som en skal kose seg med <3 Når drømmen om å bygge hus troner øverst på lista, kommer en totalrenovering som en god nr 2. For nå får vi jo faktisk bestemme mye, selv om rammene er satt.
Spennende tid, dette...
 
Disse rommene skal planlegges:
Kjøkken
2 bad
Vaskerom
Stue
Kjellerstue
Kontor
2/3 soverom
Walk- in
 
Så det bør være nok å ta seg til de neste ukene... ;)
 
 
Tjolahopp :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar