mandag 17. oktober 2011

Husmusa har rømt fra blogg.no til blogspot.com

Jeg har blogget en liten stund på blogg.no, men etter å ha fått HTML- koder i vranghalsen, fant jeg ut at jeg ville rett og slett bytte "hus".
Har fortsatt en god del å finne ut av her inne, med tanke på oppsett av layout osv, men nå er jeg i alle fall i gang :)
Det som er litt kjedelig er at jeg neppe får med meg innlegg fra forrige blogg over hit (hvis noen mot formodning skulle sitte på den verdifulle kunnskapen om hvordan man får det til, blir jeg veeeeldig glad for litt hjelp...)
Så antagelig får jeg starte litt fra scratch igjen ;)

Hvis det ikke er tydelig nok i layouten, så er dette altså Husmusa's interiørblogg ;)
Jeg kommer til å fokusere primært på hus & hjem, interiør og design. Det vil du finne i "Home, Sweet Home"- som altså er innlegg/bilder fra mitt hjem. "Oppussing" vil vise mine oppussingsprosjekter. "Interiør" og "Inspirasjon" vil forhåpentligvis gi noen godbiter til alle slags stiler, mens "Sikleboksen" vil bestå av produkter jeg gjerne skulle hatt selv :) "Makeover" er gjenstander som har fått nytt liv, eller småprosjekter jeg driver med hjemme. Men det skal også bli litt plass til mat & drikke i "Snadderkroken", digital scrapping i "Scrappeskrot" og flotte naturbilder i "Mitt lille land".
Så her er det bare å henge med, så skal jeg gjøre mitt for å inspirere DEG ;)

Fantastiske lamper fra Kartell


Avslutter med å ønske en god kveld, så skal jeg fylle på med litt innlegg etterhvert... :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar