tirsdag 18. oktober 2011

Mine nye erobringer (Fra 09.09.11 Blogg.no)

09.sep.2011 kl.19:42 iInteriør

  • 2 kommentarer


  • Yeeeiiii, endelig har jeg fått kjøpt to lamper som jeg har tittet på i årevis. Tv- veggen vår er tapetsert med en hvit retrotapet med sirkler. I hjørnet har jeg tenkt leeeenge på at jeg ville ha to pendel- lamper hengende i ulik høyde. Jeg har sett på mange muligheter, men jeg havnet stadig tilbake på det første jeg så på. Nemlig Flowerpot fra Verner Panton. Den er typisk retro og ville passe veldig godt til både tapetet, samt andre detaljer i rommet (vi har mye sirkelformer). Også har jeg vært litt frem og tilbake på om jeg ville ha de i hvitt eller i rustfritt. Jeg var litt redd for at de hvite ville forsvinne i tapetet, eller mis-mache totalt med hvitfargen på tapetet. Hvit er jo ikke hvit. Det er jo drøssevis av nyanser, og feil nyanse får lett en av delene til å se gul/skitten ut. Og det vil man jo ikke. Samtidig syns jeg den hvite lampen er finest, så jeg tok sjansen.
    Jeg deponerte på 2 stk Flowerpot i hvitt fra Illum Bolighus, og gleden var stor da jeg så at fargen ser ut til å fungere bra.
    Sånn ser Flowerpot ut. Tøffe ikke sant?


    Jeg syns de er kjempe kule. Hadde jeg vært litt tøffere selv, hadde jeg gått for en farge. Men jeg føler jeg binder meg for mye, så jeg kjører safe. Har ingen planer om å bytte disse ut på en stund J

    Da jeg var på Illum kjøpte jeg også en Mikado globus. Har tenkt lenge på det også, for jeg syns de er så tøffe. Og endelig, nå er den min J
    
    


    Er den ikke rååå? Det går i mye sort/hvit/grått hos oss, så den passer perfekt inn J
    Vil gjerne høre om dere har noen interiørprodukter dere har siklet på lenge J


    Ingen kommentarer:

    Legg inn en kommentar