tirsdag 6. desember 2011

10 julegaveforslag til HENNE

Julegaveinnkjøpene fortsetter, og i dag kommer jeg med 10 forslag til HENNE:

1. Abonnement på et blad hun liker (Interiør,mote osv)

2. Spa behandling

3. Velværesett til badekar

4. En god ansiktskrem

5. Konsertbilletter/showbilletter

6. Smykke/ring/øredobber

7. Lekkert undertøy

8. Fotoapperat (eller evt linse/blits til det man har)

9. Reisegavekort

10. Gavekort på klær (de fleste jenter vil handle klærne selv. Ikke så lett å vite hvordan det passer før det er prøvd. Så et gavekort til shopping er toppers :))


De fleste jenter er romantisk anlagt og lar seg imponere stort hvis mannen viser et fnugg av romantikk :) Så dette er en gylden anledning til å vise damene at dere menn faktisk kan være kreative.
- Lag en kurv med en flaske vin, sjokolade, favorittbladet hennes og kanskje en førjulsgave?
- Når huset er shinet til jul - be frua lene seg tilbake mens du tapper vann i karret med noen dråper lavendelolje, sett på litt stearinlys og rolig musikk, og mens hun bader og slapper av, lager du i stand en deilig kvelds og en kopp kakao med krem.
- Kom hjem med en juleinspirert blomsterbukett/oppsats, og vis at du syns det er koselig med julestemning i hjemmet.
- For å koble av i julestria: Skaff barnevakt og invitèr henne med på middag og kino

Nyt førjulstida folkens :)
Det er et helt år til neste gang.


Til slutt: Et inspirasjonsbilde fra Cathrine Kullberg's flotte dekorasjoner.


2 kommentarer:

  1. Ønsker meg ny linse til kameraet ihvertfall:) Og gavekort på klær ja! og spaopphold hadde ikke vært å forakte:) Mest av alt ønsker jeg en sånn bosch kjøkkenmaskin med alt da;)

    SvarSlett
  2. Takk for listen! Ja, jeg ønsker meg alt det! Hehe, er bare ikke så lett å komme på når noen spør hva jeg ønsker meg.. Hehe. Men du satte ord på det, tusen takk :) Håper bare kjæresten min leser dette :) :)

    SvarSlett