mandag 19. desember 2011

Julehilsen på glass og bordpynt :)

Nå har jeg en dag igjen på jobb, også er det juleferie på meg :0)
Har ikke ord på hvor deilig det skal bli... Hver dag skal nytes
S A K T E ;)

Det er alltid vanskelig å finne gaver til de eldre. Farmor, feks - hvert år er like vanskelig.
I år gir jeg henne en liten førjulsgave også.
Et glass med hjemlaget godis.
Har tatt et syltetøyglass og pyntet det med papir, bånd og klipp og lim :) Til og med en gammel gardin som pynter lokket... :P
Tror hun kommer til å syns det er koselig. Tross alt en del hardt arbeid bak de godisene ;)






Slenger også på noen bilder av borddekkingen fra helgas middagsselskap hos oss.
Og med det ønsker jeg dere alle en riktig god jul :0)



Servicet er et juleservice fra Disney, og jeg eeelsker det. Tar bort hverdagsservicet 1 desember, også bruker vi dette hele jula. Skal ta noen nærbilder av det i romjula. Hver tallerken har et motiv fra en konkret disney klassiker, men rammen rundt er lik. Love it!!


Glassene er krystall fra Praha. Anbefaler å kjøpe glass der, hvis man trenger. Masse fint og veeeldig fin pris ;)
Bestikket er Hardanger og heter Silje.
Soppene er kjøpt på Åhlens.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar