torsdag 5. januar 2012

Fnått gåttinår.... ;)

... eller som Hovmesteren sa FØR hele morroa starta: Godt nyttår :)
Håper dere har hatt en fin jul.
Jeg har kosa meg veldig, med lang ferie, deilig mat og INGEN agenda... Tatt dagene som de kom, og det var helt skjønt. Vi har feira jul i vakre nord, og bodd på "hotell Mama", og der er det mye god mat å få... ;) Ingen ting er som mammas mat, hehe :)

Jeg koblet såpass mye ut i ferien at det ble ingen romjulsblogging heller.
Så her kommer siste "oppgulp" fra jula 2011 ;)

Legger ved noen bilder fra borddekkingen min hos foreldrene mine på julaften.






Nå er imidlertid jula ryddet bort hos oss. Siden jeg pynter fra 1 desember, er jeg ganske lei når nyttårsaften er passert, og da er det greit å få frem det vanlige interiøret igjen :)
Så kan jeg glede meg til neste jul :)

Her er noen nærbilder av Disney- servicet vi bruker i jula. Jeg syns det er så fiiint :)
Men så elsker jeg Disney da... Alltid gjort...
Hver tallerken/fat/suppetallerken/kopp osv har motiv fra ulike klassikere, mens den røde rammen rundt er lik på alt :)
Siden det er såpass mye farger og mønstre i dem, pleier den øvrige bordpynten å være diskrè. Så får servicet all oppmerksomheten :)





Dette var det siste innlegget om jul for denne gang.
Nå fremover skal jeg kose meg med vinteren og vårens interiørnyheter :)

Ha en finfin kveld.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar