onsdag 20. juni 2012

Maling og og litt interiør

Heisann sveisann

Nå er vi godt i gang med malingen i loftstua, og det blir veldig bra :) Gleder meg til å vise dere bildene. Det blir en stor forandring, og jeg fryder meg når jeg ser at det blir mindre og mindre igjen av den veggfargen som vi er så hinsides lei av... :)
I dag har mannen også revet rekkverket og i morgen kommer skapene fra HTH som skal settes opp i stedet. Gleder meg :)

Frontene på de 125cm høye skapene blir i samme som på kontoret vårt - Modell XG concept sort eik i kanten med hvit høyglans laminat foran. Kontoret kan du se i et tidligere innlegg HER

Her er noen interiørgodbiter før jeg tar kvelden...



Syns disse var så fine :) Passer utmerket til julekonfekten min :)
De er fra Riviera Maison







Superfresh vase fra Zarah Home



En lekker gyngestol fra Home & Cottage





Syns disse "posene" fra A Møbler var røffe. Kan brukes som blomsterpotter eller oppbevaring :)




Lekkert og rustikt bilde av NY





Og denne Troy skammelen fra Ilva digger jeg.


God natt og sov godt, folkens. Og ha en strålende torsdag i morgen :0)






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar