fredag 1. november 2013

Hallo og Halloween

God kveld, alle sammen... :D
 
Nå er det skrekkelig lenge siden jeg har vært aktiv på bloggen, og det har sine årsaker. Mini tar mesteparten av tiden, også ble jeg tatt av en skikkelig bakebølge... Så jeg hadde nok med å holde liv i facebooksiden min: https://www.facebook.com/Kakebakeskogen
Nå roer jeg ned noen hakk, og skal puste liv i bloggen igjen ;0)

Feiret dere Halloween?



Det er en dag jeg egentlig ikke har særlig stort forhold til, for det ble aldri markert da jeg vokste opp. Men vi ser jo at det kommer mer og mer for hvert år nå.
Har litt sånn blanda følelse rundt det. På den ene siden er det litt guffent, men så er det litt moro med dekorasjonene og mystikken, og jeg ser jo at mange barn gleder seg mye over denne nye "tradisjonen" som handelsstanden omfavner.
 
 
 
Vi markerer det ikke hjemme, men hvert år kommer det mange barn på døra, og vi gir alltid godteri. Men i år ville jeg gjøre litt mer ut av det...
Så jeg laget heksefingre av marsipan, kostet de med brun pulverfarge og vips- da kom de til liv... ;)
Hang noen fingre over godisbøtta som stod klar til barna, og det ble jo en smule creepy... ;)
 
 

Satte sammen 5 fingre og la brunt sukker over der håndflata skulle vært. Da så det litt ut som om at hånda kom opp av sanda... ;)
Trykket ut litt andre marsipanfigurer med utstikkere og la rundt.
Dette brettet var mer populært enn godisbøtta ;) Ungene syns det var moro å få en marsipanfinger, hehe...
 
Skal nå fremover gi dere en liten pekepinne på hva jeg har gjort de siste månedene... Også er det store forandringer på gang som dere skal få høre mer om etterhvert... ;)
 
 
Ha en strålende helg <3
 
 
-Cathrine 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar