torsdag 2. mai 2013

Oppussing av gang og stue

Endelig er malekosten funnet frem igjen.
Vi startet med maling av loftstua i sommer da jeg var relativt stor over magen. (Reslultatet kan du se HER
Men pga heftig bekkenløsning måtte vi stoppe etter den etg, og altså midt i trappeoppgangen. Den er med andre ord helt nydelig der nå... :P To farger som overhode ikke passer sammen....
Tiden etter snuppa kom, har vi rett og slett viet til henne, men nå er det litt mer rutiner på plass, og det er tid for å fullføre prosjektet.
I går fikk vi tatt ned alle bilder, sparklet og pusset hull.
I kveld vaskes veggene ned med salmiakkvann.
Og i morgen starter moroa ;)
Mamma skal hjelpe til med pass av frøkna mens vi svinger oss med malekosten.
 
I dag fikk jeg vært på Illum og kjøpt inn nye knagger til gangen :) Gleder meg til å henge de opp.
Det er de kjente og kjære Dots'ene fra Muuto. :)


Syns de er så fine. Har kjøpt en kombinasjon av sorte og hvite i ulike størrelser.
 
 
 
 
Egentlig hadde jeg tenkt å lage noe lignende som dette, men veggen vi disponerer til gjesteheng blir for liten, og da tror jeg ikke det blir så fint. Så da får Dots'ene pynte opp i stedet. ;)
 
 Wallsticker- bildet er hentet fra Happylines
 
Jeg kommer med et innlegg av resultatet, selfølgelig. :)
I mellomtiden - hvis DU skal gjøre noe med gangen din eller trenger knagger til noe, så har jeg tidligere laget et innlegg med maaaaaasse bilder av knagger i ulike stiler. Det kan du finne HER
 
Nå må jeg finne frem vaskefilla :P
Ha en strålende kveld.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar