onsdag 3. april 2013

Siste forberedelser før dåp

Hei og vel overstått påske :0)
 
I forbindelse med dåpen, dro vi nordover og der ble jeg og snuppa værende i 3 uker. Før vi dro, ble det litt småstress for å få alle bordkortene ferdig... Men det gikk ;)
 
Her ser dere masseprodusering av vogndeler... ;)




Her står vognparaden klar.. ;)
(På den ene vogna henger en "vognleke" som jeg hadde tenkt å montere på alle, men jeg droppet det...)
 








Så var spørsmålet... Hvordan få med seg alle vognene når man i tillegg skal ha med stæsj for 3 uker, baby, andre dåpsting og kakebakeutstyr...?
Det fine med disse vognene er at de til dels kan bli flatpakket... ;) I allefall litt...
Ved å brette ned kalesjen, fikk jeg plass til alle i bredden og høyden i denne esken :)





I og med at alle vognene kun består av tykt papir og lim/dobbelsidig tape, var det viktig å sørge for at de ikke flyttet på seg i esken under flyturen. Så jeg dytta silkepapir og bobleplast i alle åpninger.
Det gikk strålende, og i neste innlegg kommer bilder fra dåpen.... ;)
 
 
Ha en fin dag!

2 kommentarer:

  1. Så kult!! Hvor kjøpte du vogner? Hvor fikk du tak i pynt på vognene?

    SvarSlett
  2. Hei :)
    Vognene har jeg laget selv av bare papir fra Panduro :)
    Oppskrift på hvordan jeg gjorde det ligger her: http://madebyhusmusa.blogspot.no/2012/10/bordkort-til-dapen.html

    Alt av pynt og bånd har jeg også kjøpt på Panduro :)

    SvarSlett