mandag 18. juni 2012

Bleiekake

Eller... den kan nesten ikke kalles en kake...

Vi har hatt besøk av søsteren min og tanteungen noen dager i forrige uke. Torsdag, da jeg kom hjem fra jobb, var det en gigantisk kreasjon som møtte meg på stua. Den dekket nesten hele stuebordet. Jeg lurte på hvor mange timer jeg egentlig hadde vært borte, for hvordan i all verden hadde hun rukket å få i stand den svære greia???









Det var en såkalt bleiekake, men den kuuuleste bleiekaka jeg har sett.
Bunny on wheels, kaller jeg den bare.
Ikke hver dag man ser en påkledd kanin sitte på en motorsykkel laget av bleier.... Rått, rått, rått... :)


Også så utrolig mye flott som lå rundt...
Skjeer, klær, smekker, leker, vaskekluter, tåteflaske, produkter fra apoteket osv osv...




















Søstern er veldig flink med symaskinen, og hun hadde sydd morsomme tekster på siklesjerfene, og koselig tekst på sengetøy og pledd... 


Var ikke denne bare utrolig flott og ikke minst vanvittig kul?
Jeg ble i hvertfall heeelt satt ut.


Sykkelen stod også på et podie av bleier. Hun hadde visst brukt intet mindre enn 7 pakker bleier på denne kreasjonen, hehe... 


I neste innlegg skal jeg vise hvordan man lager en motorsykkel av bleier.


Ha en finfin mandag.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar